İlkokul Ortaokul Videolu Matematik Sitesi

Bloğunu Paylaş - 27 Temmuz 2013 Cumartesi | 02:48

İlkokul Ortaokul Videolu Matematik Sitesi

Çocuklarımız bizim geleceğimiz. Çocuklarımız geleceğimizin teminatı. Özellikle onların eğitim hayatı çok önemli. Aslında eğitim anne karnında başlar ben buna inanıyorum. Sizin her hareketinizi kaydeden bir plak gibiler. Sizin yürümenizi, konuşmanızı, davranışlarınızı kısacası her şeyinizi taklit eder ve sizden öğrenirler. Bu yüzden her an çocuklarınızı eğittiğinizi unutmayın. 5-6 yaşlarına gelip de okuldaki eğitim başladığında ise farklı bir hayat başlıyor hem onlar hem ebeveynler için. Okula alışma evresi, ders, okuma, yazma, çalışmak, matematik, toplama, çıkarma...Yepyeni kavramlar. Bu evreleri iyi atlatan, hem öğretmen hem de veli desteği gören çocuklar ileriki hayatlarında daha başarılı olurlar. İlk ve ortaokul matematik dersleri ne kadar iyi öğrenilirse temel o kadar sağlam olur.

Bu yazımda tanıtmak istediğim site bir matematik sitesi. Matematikci Fatih ilkokul ve ortaokul matematik sitesi çocuklarımızın eğitimine katkıda bulunuyor. Matematiği sevdiren site başlığıyla öğrencilerimizin matematik derslerini evlerinden takip etmelerini ve anlamadıkları yerleri pekiştirmelerini sağlıyor. 4, 5, 6, 7 ve 8. sınıf matematik dersleri müfredata uygun yazılı ve aynı zamanda videolu olarak bu sitede mevcut. Türkiye' de videolu matematik sitelerinin öncülüğünü yapan köklü bir site. Öğrencileri sıkmadan, çeşitli örneklerle, görsellerle konular anlatılmış. Dinlemesi çok zevkli. Öğrencilerimiz okulda anlamadıkları yerleri konu anlatımı kısmıyla kavradıktan sonra örnek soru çözümleri ile pekiştirecekler.

Öğrencilerimizin matematiği sevmesi, evlerinde oturdukları yerden kolayca matematik çalışması için bu siteyi tavsiye ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder