YGS LYS KPSS Videolu Matematik Sitesi

Bloğunu Paylaş - 27 Temmuz 2013 Cumartesi | 03:16

YGS LYS KPSS Videolu Matematik Sitesi

İnsan hayatının tek bir sınavla belirlendiği ülkemizde matematiğin önemi yadsınamaz bir gerçek. İster sayısalcı, ister sözelci ne olursanız olun matematik neti çok önemli. Okulu pek önemsemeyen gençlerimiz okulda hiç ders çalışmazken iş üniversiteyi kazanmaya gelince dershanelerden çıkmazlar. Dershaneler de öğrenci kapma yarışı içerisinde. Eğitimdeki bu çarpıklığa daha fazla değinmek istemiyorum çünkü benim anlatmak istediğim konu YGS LYS matematik. Bizim zamanımızda ÖSS, ÖYS adıyla sınavlar vardı, daha sonra tek sınava dönüştürüldü şimdi yine 2 sınav şeklinde yapılıyor.

Sitemizde ilkokul ve ortaokul matematik sitesinden bahsetmiştim. (bkz. ortaokul matematik). Bu yazımda ise YGS LYS videolu matematik sitesinden bahsetmek istiyorum. Bu site gerçekten çok kapsamlı hazırlanmış. Tüm konular konu anlatımlı olarak işlendikten sonra yüzlerce soru çözümü ile tekrar edilmiş. Birebir ders fırsatı ücretsiz olarak evinize geliyor. Yeni açılmasına rağmen çok sevilen bir site haline gelmiş. www.idealmatematik.com sitesinde geçmiş yıllarda çıkmış soru çözümlerinin de yer alması öğrencilerin soru kalıplarını görmelerine olanak tanıyor.

Üniversiteye hazırlık matematik sitelerinde önemli bir yere sahip olacağını düşünüyorum. Çünkü bir çok site ücretli. İdeal matematikte ise ücretsiz ve üyeliksiz. Ayrıca kpss matematik konuları da mevcut. Kpss, polis okulları gibi sınavlara hazırlananlara da tavsiye ederim. Dershaneye ve okula yardımcı, özel ders kadar etkili bir site.
Site adresi:http://www.idealmatematik.com/

www.idealmatematik.com - tanıtım

0 yorum:

Yorum Gönder