Seo Uyumlu Makale ve Tanıtım Yazısı

Bloğunu Paylaş - 26 Temmuz 2013 Cuma | 09:38

Sevgili webmasterlar, blog yazarları, site işleriyle uğraşanlar. Ben de onlarca sitem ve bloğum olmasına rağmen kendimi webmaster olarak görmesem de bu işlerin içindeyim. Başlarda com ve net uzantılı siteler ile meşgul iken şimdilerde blogger'a merak sardım. Nedeni ise blogger'ın masrafsız, kolay ve google için önemli olması. Bir google hizmeti olan bloggerda gmail hesabınız yani bir google hesabınız varsa sizden önce alınmadığı sürece istediğiniz kadar blog açabiliyorsunuz. Tabi güzel adresler alınmış, geriye kalanlarla idare etmek zorundasınız. Tıpkı com ve net uzantılı adreslerde olduğu gibi. 

Dünyanın en iyi sitesini de yapsanız google da ilk 5 sayfada yer almadan hiç bir işe yaramıyor maalesef. Google da yükselmek için de yollar var:kaliteli içerik, kaliteli backlink, sosyal imleme, tanıtım yazıları gibi. Google da 1. sıraya yükselmek elbette çok zor, ama imkansız değil.

Gelelim Bloğunu Paylaş sitemizin amacına. Sitelerinizi ve bloglarınızı güzel makalelerde ve tanıtım yazılarında 3 tl karşılığında paylaşabilirsiniz. Tanıtım yazınızı seo uyumlu
, minimum 150 kelime ve içerisinde sitenizin 3 anahtar kelimesi link olarak geçecek şekilde yazıyoruz. Bu şekilde anahtar kelimenizde daha hızlı yükselirsiniz. 

İletişim için ysecil88@gmail.com

Bu arada seo denince aklımıza ne geliyor? Google tabiki, bize en çok para kazandıran, uğrunda siteler kurduğumuz google. Peki google'a neler oluyor? Bununla ilgili bir video :)
Rahmi Vidinlioğlu'na teşekkürler.


0 yorum:

Yorum Gönder